من نمیکشم!

سلام

وقتی تو خونه سوسک پیدا میشه بحث من با والدین گرامی شروع میشه( البته اگه پدر و مادر دیده باشندش(!) پس از مرگ سوسک بد اقبال و اگر فقط بنده دیده باشمش که اصلا بحثی شروع نمیشود چون جناب سوسک اجازه دارد تا اطلاع  ثانوی به زندگی خویش ادامه دهد.). من نمی دونم چه کسی به ما اجازه داده سوسکها را بکشیم. مگه چی کارمون میکنن؟ نیش که نمیزنن. حالا اگه کثیف باشن یه چیزی. بعضی هاشون به نظر تمیز میان. (سوسک آشپز خونن، نه حموم.) اگه علت کشتنشون کثیفی باشه کاملا قبول. ولی به نظرم اگه سوسکا خودشونو تمیز کنن هم باز ما میکشیمشون. و علتش چیزی نیست جز ریختشون.

چرا ما از ریخت سوسک ها بدمون میاد؟

پ.ن.۱ اگه با خودم قرار نگذاشته بودم که اینجا  اثر کس دیگری را ننویسم( مگر در موارد اضطراری )؛ حتما شعر چرا در قفس هیچکسی کرکس نیست را می نوشتم.

پ.ن.۲ بخاطر درج این مطلب شجاعانه فکر کنم قابلیت اینو دارم که کاندید نوبل صلح بشم.(احتمالا ازنوبل فیزیک گرفتن که آسونتره!)

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ب.ظ http://mehditaherpour.persianblog.ir/

اگه سوسکام می تونستن در کشتن آدما شک نمی کردن!مطمئن باش

چه جالب!
اما
شدیدا مطمئن نیستم.

حسن شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ

بزن بکش بابا حال نداری

حدیث شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.shekayatnameh.blogsky.com

سلام. پس شما هم مثل دختر من با سوسکای بیچاره بدی!! البته دختر من جرئت نزدیک شدن به این موجودات بخت برگشته رو نداره. فقط جیغ های بنفش می کشه که یکی مثل شما بره بکشتشون.!!! ولی جایی خوندم که دوست داشتن گل وپروانه که هردو زیبا هستند کار سختی نیست اگه تونستیم سوسکها رو دوست داشته باشیم پیش خدا عزیزیم!!! هر چی فکر می کنم یادم نمیاد کجا خوندم ویا شنیدم!!!

پاینده باشی.

سلام

مهرسا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ب.ظ http://1secdays.blogfa.com

یه سوال برام پیش اومد!!
شما چه طور فرق سوسکهای آشپزخونه و حمام رو تشخیص می دین؟!!
یعنی فرقی هم دارن؟آخه هر دو از فاضلاب میان!!
به هر حال حرکت شجاعانه ای کردین با دفاع از سوسک جماعت!!
موفق باشین

تجربه.

مهرسا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:38 ب.ظ

گفتین تجربه یه سوال دیگه برام پیش اومد!!
یعنی ازشون می پرسیدین سوسک آشپزخونن یا حموم بعد نتیجه رو یه جایی یادداشت می کردین و آمار می گرفتین؟!!
تازه به نظر من سوسک حموم باید تمیزتر باشه! هر چی باشه دسترسیش به حموم بیشتره!!نه؟!D:

منظورم روش علم تجربی نبود. همین تجربه معمولی روز مره منظورم بود دیگه! البته خوب روش علمی هم حرفهایی برای گفتن داره.
سوسکای آشپز خونه معمولا در مخفی گاه هایی در لابه لای چوب و فلز کابینت سکنی گزیده اند و هر از چند گاهی برای ادامه حیات مجبور به سر زدن به سینک هستند و یا راه آبگذر(!). پس سوسکهای آشپز خانه خود به دو دسته طبقه بندی می شوند. و البته هر دسته خصوصیت مربوط به خود را دارند که برای جلوکیری از طول کلام به آن نمی پردازم.
برگردیم به اصل بحث.حمامی ها معمولا از جثه درشت تری نسبت به آشپزی ها برخوردارند. کشیده ترند. علت این تفاوت را منبع تغذیه این موجودات تشکیل می دهد. برای روشن تر شدن مطلب لازم است نکته را بگویم و آن اینکه منظور از حمام در بحث فوق همان دستشویی(مستراح)‌است.لذا تفاوت در تناول روشن است.خلاصه بحث اینکه به علت تفاوت در اکوسیستم این دو نوع جانور لازم است رفتار های متفاوتی را در هنگام رویارویی با آنها در پیش بگیریم.
(یکی نیست بگه یه کلام بگو نمی دونم خلاص!)

مرتضی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ http://morteza-jafari.blogfa.com

واقعا لذت می برم که دوستان عزیز بحث های فلسفی عمیقی انجام می دن!!خدارو شکر ازین همه انگیزه و تلاش!

مهرسا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی ممنون!!
قانعمان کردید!!
من هم ازین پس به حمایت از سوسکهای آشپزخانه می پردازم!!

بهار دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://blackboard2008.blogfa.com

از قدیم گفتن کبوتر با کبوتر باز با باز کند هم جنس با هم جنس پرواز!!
خب دوستای شما برای شما محترمن می تونین ازشون دفاع کنین!!

...(باز منطقم عود کرد!)

جدا از موارد بالا(‌که نوشتم بعد پاک کردم) اگر بپذیریم که من هم جنس سوسک ها هستم امیدوارم آنها هم به حمایت از من برخواسته
کمی از زاد ولد بکاهند
از محل های تعبیه شده غذا تناول کنند
به غذای ما دستبرد نزنند
بچه ها رو نترسونن
اگر روزی اونا آدم شدن ما سوسک شدیم ما رو نکشن(حداقل نخورن)
تا درک متقابلی از یکدیگر داشته باشیم. امید است در سایه اعتماد دو طرفه روزگاری خوش را سپری کنیم.

نازنین (خاله قوساله) چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.love-me-plz.blogfa.com

برای رسیدن به دوردست ها باید از نزدیکی ها گذشت.اما رسیدن به نزدیکی ها به سهولت میسر نیست...


توی وبلاگم یه مطلب در مورد سوسک دارم (مرقب نفرین شوهر ها باشید)

اگه دوست داشتی برو بخون. به نظر میاد خوشت بیاد!

ریحانه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:54 ب.ظ http://jisht.blogfa.com

حالا این رو واقعا خودت نوشتی؟!!D:
.
.
.
من اگه جای مامان و بابات بودم یک ذره در مورد تربیتت تجدید نظر می کردم!
.
.
.
من هم یک مطلب در مورد سوسک توی وبلاگم دارم: جنایت سوسکی!
ولی در اون جا یک ذره داستان متفاوته! چون سوسکه آخرش به قتل رسیده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد