آهای تو (یا شماها) که این بساط عیدو پهن کردی(ن)!

چه جوری ازت(ون) تشکر کنم؟

ایشاللا سر سفره های نوروزی بهشتی بنشینی(د).

نظرات 8 + ارسال نظر
باقری دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه

من که با کوری و مهجوری خود سرگرمم
از چنین کور تو بینایی و دیدار مخواه

چشم بیمار تو بیمار نموده است مرا
غیر هذیان سخنی از من بیمار مخواه

با قلندر منشین گر که نشستی هرگز
حکمت و فلسفه و آیه و اخبار مخواه

مستم از باده ی عشق تو و از مست چنین
پند مردان جهان دیده و هشیار مخواه

عرض ادب واحترام وتبریک به مناسبت عیدنوروزبه شما دوست بزرگوارامیدوارم لحظات مبارک ومعنوی را دراین سال داشته باشین.ارادت

پسرت! سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام پدددددددددددددددددر!!
عیدت مممممممممممببببببببارک!
لحظه سال تحویل ‌n>M بار بهت زنگ زدم اما دریغ از خطوط فوق سریع موبایل! امیدوارم خوش باشی!

پسسسسسسسسسسسر!
سلام.
عیدت خیلی مبارک!
اونجا ها که دسترسی به اینترنت نیست معمولا خیلی خوش می گذره.
منم لحظه سال تحویل جایی بودم که آنتن نداشت.

سیدمهدی سجادی سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://sadjadi.blogfa.com

سلام حاج علی!
سال نوت پر برکت!
سال نوت پر مسجد!;-)
سال نوت خوب و شیرین!

سلام سید.
سال نوت دوست داشتنی.
مسجد با شما ایشاللا :)

مهدی چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ق.ظ http://mehditaherpour.persianblog.ir/

بسی مسرورم که امسال تمام شد.
عیدت مبارک علی جون.

مسرورم که مسروری.‌
آقایی مهدی جون
سال نوت مبارک.

سیاوش پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ

علی جان پسرتون اهل کجاس؟
به ما هم میگفتی خب.

خوب اهل همون جاییه که باباش اهل اونجاس دیگه.

امین جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااام!
ساااااااااااااااااااااااااااااال نووووووووووووووو
مباااااااااااااااااااااااااااااارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهدی شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ http://mehditaherpour.persianblog.ir/

یادم رفت بگم...
در مورد من می تونی همه چیو با یه ساندویچ فیله جبران کنی.دیگه سفره بهشتیم لازم نیست.

همه چی؟!! باشه. شنبه، ناهار، فیله.

بچه گیام دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ


سال بسیار بسیار خوبی داشته باشین.

ممنون
شما هم همینطور.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد