من چه دانم؟!!

داشتم با محسن درباره موسیقی صحبت میکردم.  بحث به شهرم ناظری رسید و جدید ترین آلبومش ، مولوی.(چیه دوست دارم تبلیغ کنم. این که دیگه رسانه ملی نیست!) بعدش رفتم خریدمش. سروش زده. قیمتش 3000 تومنه که امیدوارم یک قرونش تو جیب آفرینندگانش بره. بد نبود. البته به نظرم آلبوم از این قشنگ تر کم نداره. اما اوج آلبوم شعر زیبای من چه دانمه که ایناهاش:

 

 

مرا گویی که رایی من چه دانم
چنین مجنون چرایی من چه دانم

مرا گویی بدین زاری که هستی
به عشقم چون برآیی من چه دانم

منم در موج دریاهای عشقت
مرا گویی کجایی من چه دانم

مرا گویی به قربانگاه جان
ها
نمی
ترسی که آیی من چه دانم

مرا گویی اگر کشته خدایی
چه داری از خدایی من چه دانم

مرا گویی چه می جویی دگر تو
ورای روشنایی من چه دانم

مرا گویی تو را با این قفس چیست
اگر مرغ هوایی من چه دانم

مرا راه صوابی بود گم شد
ار آن ترک خطایی من چه دانم

بلا را از خوشی نشناسم ایرا
به غایت خوش بلایی من چه دانم

شبی بربود ناگه شمس تبریز
ز من یکتا دو تایی من چه دانم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
حدیث سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.shekayatnameh.blogsky.com

جوونتر که بودم صدای ایشون رو خیلی دوست داشتم. الان یه کمی خسته م می کنه. شعر قشنگی بود.

طهرونی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:37 ب.ظ http://tehrooni.bloga.com

سلام.با اجازه من لینک کردم.

سلام
اجازه ماهم دست شماست.
منم با اجازه لینک کردم.

آرش طباطبائی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://sarasht.com

سلام
ممنونم که اطلاع دادی نوارش اومده
تصمیم گرفتم بخرم ... تا عملی بشه طول می کشه!

در ضمن ... 5 شنبه آمدم نبودی! هفته دیگه هم من نیستم!!

یا حق!!

سلام
حیف شد نیومدم. پیش خودمون بمونه خوابم برد!
امید وارم ۲ هفته بعد ببینمت!
حق نگهدارت!

امیر پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.bjm.blogfa.com

به به! به به!
مدتیه دارم به این فکر می کنم که امروز شمس تبریز بودن بهتره یا مولوی بودن.

شایدم هیچ کدوم!
شایدم هردو!!

مهرسا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ

باید بگم تبلیغتون جواب داد!! رفتم خریدم آلبوم جدیدش رو و باید بگم آهنگ من چه دانمش فوق العاده است!!!
همین الآن هم دارم گوش می دم!
مرسی از تبلیغ!

ممنون که به تبلیغم اعتماد کردید.
منم اون موقع که داشتم آپ می کردم داشتم گوش میدادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد